👈 فروشگاه فایل 👉

پروژه حقوقی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروژه حقوقی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش

فهرست مطالب

شمای کلی ارایه

انواع تبلیغ

اصول حاکم بر تبلیغ

نمونه کدها و قوانین بین المللی موجود در باب تبلیغات

ممنوعیتهای حاکم بر تبلیغات الکترونیکی

ممنوعیت تبلیغات گمراه کننده

تبلیغ گمراه کننده

ضمانت اجرای مدنی ماده ی 50 ق.ت.ا

قاعده منع تبلیغات مضر برای سلامتی افراد

قاعده منع ورود به حریم خصوصی مخاطبان تبلیغ

پیام های ناخواسته

نتیجه گیری و پیشنهادات

پیشنهادات

منابع

بخشهایی از متن:

پروژه بررسی حقوقی تبلیغات تجارت الکترونیکی

اهداف

شناخت انواع تبلیغات

اصول و قواعد تبلیغ و ممنوعیت های موجود

ضمانت اجرای مدنی و کیفری

نتیجه گیری و پیشنهادات (با تکیه بر قانون تجارت الکترونیک ایران و مقررات اتاق بازرگانی بین المللی )

ممنوعیتهای حاکم بر تبلیغات الکترونیکی

ماده 50: خودداری تأمین کنندگان از ارتکاب فعل یا ترک فعلی که به مشتبه شدن یا فریب مخاطب منتهی شود.

این ماده تأمین کننده را ملزم می کند که از اعتماد مخاطب سوء استفاده نکند.

مجازات : 20 میلیون تا 100 میلیون ریال (ماده 70)

جرم مطلق / کفایت سونیت عام در راستای حمایت بیشتر از حقوق مصرف کنندگان

تبلیغ گمراه کننده

تبلیغ گمراه کننده بر اساس نتیجه ای که میتواند در تصمیم مخاطب تبلیغ بگذارد به دو نوع تقسیم می شود تبلیغی که خصوصیت کمی و کیفی یک کالا را نمایش میدهد و تبلغی را که نشان دهنده شباهت با کالا و یا خدمات دیگر است.

...

👇محصولات تصادفی👇

تحقیق اثر بخشی و اهداف سازمان بازار استخراج داده ها گزارش کارآموزی مکانیک درشرکت ماشین سازی پیله وران پایان نامه ارزیابی اقتصادی و فنی و راه‌اندازی قطار سریع‌السیر در مسیر تهران – زنجان بررسی منابع مدیریت کشاورزی